måndag 6 juli 2009

Tillbaks


I min lugna vrå av världen. Ute på landet. Inga mer StadsÄventyr nu på ett tag. Jag måste påminna mig själv om att träffa Fanskapet oftare än med något års mellanrum. Jag glömmer för mycket. Fast vi ska inte ses så mycket mera har jag bestämt.

HelGalen tar nog priset. Mycket har stackars lilla jag varit med om tillsammans med Fanskapet, men denna HelGalen ligger bra till för bästa Dramatiska Biroll. Drama är inte min grej. Så Tack och Hej.

Hade två blondiner efter mig i morse, noterade jag så fort jag satte foten på gatan, på vägen hem. Ingen stod dock och tog stryptag på mig i trapphuset. Tackar vi för.

En av dem var mera ljuv SvärmorsDrömsFlicka och denm andra lite mer åt det aggressiva Luderhållet. TjackLuderHållet.

Det var SvärMorsDrömsTjejen som var HelGalen, det fatta jag på direkten. Och Henne finta jag bort på studs.

Nu måste jag sova en liten stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar