tisdag 7 juli 2009

Sömn


Jag har slaggat som en stock sen 23 rycket igår. Legat nästan helt stilla hela natten (en annan far runt ganska bra vanligtvis). Sov en 9 timmar tror jag allt, mycket välbehövligt.

Kroppen kändes igår innan jag fick krypa till kojs, som om den hade varit på en sån där övning då man leker krig fast allt går ut på att man ska bonda teamet. Hoppa skutta spring kryp klättra ducka och med packning på 20 kilo minst på ryggen. Såna grejor är kul tycker jag.

Att bonda skiter jag i. Hatar allt sånt. Jävla Klipp och Klistra Mentalitet som inte jag gillar. Jag har bondat med dem på mina jobb som är värda att bonda med. Resten ger jag blanka fan i.

På det nuvarande jobbet så skolkade jag sist det var bonding. Jag var då så trött på alla idioter då att jag garanterat hade tagit första bästa chans att sätta ett nackskott på dem.

Det kryllar av kycklingar på jobbet men tyvärr så jag hade aldrig lycktas ta dem själv allihopa där ute. Jag stanna hemma istället.

Hatar verkligen fegisar. Manliga som kvinnliga våp är bland det värsta jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar