lördag 4 juli 2009

Final CountDown


Nedräkning. Fanskapet och jag ska ses i dagarna. Se om vi skall göra något åt detta. Jag orkar inte ha hans galna donnor efter mig. Igen.

Fanskapet vågade höra av sig tidigare idag, efter att jag talat in ett meddelande samt skickat han ett sms med väl valda ord igår efter donnans utspel.

Fanskapet sa att jag inte behövde vara rädd för donnan som ringde mig igår, fast hon är citat "Helgalen" slut citat.

- "Var i helvete hittar du alla galna kärringar någonstans" sa jag till Fanskapet. "Håll dem ifrån mig och mina nummer". "Alla är galna som jag träffar" sa Fanskapet. "Utom du" fortsatte han.

Fanskapet fortsatte berätta att den där donnan som ringde mig igår, att Fanskapet och hon "Inte har ihop det, längre".

"Förut, men inte nu" sa Fanskapet. "Håll den galningen borta från mig" svarade jag. "Du vet vad jag gör med idioter som hon" sa jag till Fanskapet.

Fanskapet och jag. En dålig LoveStory. Har ståndaktigt tackat Nej till hans middags och andra förslag som kommit genom det senaste halvåret. Dessförrinnan var det lugnt. Ganska länge om jag inte missminner mig.

Jag har ju hunnit med både RörPularen och Bonden. Och någon till som jag faktiskt glömt. Mina senaste småseriösa historier iaf. Och har bara talat med Fanskapet i telefon, men inte träffat han och sett han in i ögonen på något år faktiskt.

I veckan smäller det. Vi skall ses. Fanskapet är rädd för mig enligt de flesta av mina kamrater, så jag måste spela mina kort väl. "Inte snurra till det för han", vad de nu menar med det.

"Förstår att han tröstar sig ibland med att titta lite djupt i flaskan så som du är mot han" sa en av dem ikväll till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar