onsdag 15 juli 2009

Packad


Och klar. Knappast. Allt ligger i en hög. En ren hög. Det är så trist att packa. Kul att resa och väldigt kul att komma fram och vara på platsen, men att packa. Stryka. Tänka smart. Jag vägrar släpa och kånka på en stor trunk nämligen. Tar lilla chicka kabinväska. En veckas kläder ska där i. Man skulle ha en butler.

SkåneTiffany brukar rejsa runt med mig i butiker nere i SkåneLand. Hon älskar att shoppa, kläder och att klämma på tyg. Det gör inte jag. Men det är väldigt bra att ha en som SkåneTiffany, för hon tvingar in mig i butiker och ser till, under hot om hon måste, att jag har några outfits med mig ut från butikerna.

Skorna. Vad fan gör man av skorna. Att jag aldrig kommer ihåg från år till år.

Jag behöver annat att tänka på ett tag. Drar på date strax. SvenneBanan står på schemat idag. Ingenjören bockade vi av i måndags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar