måndag 6 juli 2009

HelGalen


Har tillbringat natten hos Fanskapet. Det bara blev så. Inte så vaket gjort av mig, men va fan, är ju ledig.

Men då räknade jag ju inte med HelGalen. Vakna av skrik och slag på ytterdörren så där vid 0630 rycket. "Satan" sa Fanskapet och såg riktigt skraj ut. "Nu kommer det bli jobbigt, HelGalen är här".

Du din ****** sa jag till Fanskapet. Inte för jag var arg för att HelGalen stod och skrek och banka på dörren, utanför att Fanskapet inte talat om riktigt HUR Riktigt Jävla Galen HelGalen är. För det märktes tydligt på vilket Dårhus hon borde vara inspärrad på. Och vilka mediciner som saknades.

"Hur fan kan du välja en sån fruktkorg som HelGalen här utanför, då du en gång haft en sån som mig", sa jag till Fanskapet och gav han onda ögat medans jag samlade mig för att gå ut från hans lägenhet.

"Var inte rädd för henne" sa Fanskapet där han rännde runt i kallingar och inte visste vad han skulle prioritera.

"Är du dum", sa jag till Fanskapet och gav han Onda ögat igen. "Jag är inte rädd. "Detta är ju för fan nästan arbete".

"Men Hänger hon efter mig hem" (vi bor hyfsat nära Fanskapet och jag) "Då kommer HelGalen åka på pisk"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar