torsdag 9 juli 2009

Hårda Skolan


För all dessa trasiga personer ska jag öppna. Mest flickor i den skolan blir det för huvaligen vad trasiga flickor det finns.Några gamla kollegor kan jag skaka fram som lärare. Och läskigt störda stora män som är fantastiskt bra på att skrämma vettet ur vilken person som helst kan vi nog skaka fram.

Lättmanipulerade människor och såna känsliga personer kan inte vara lärare på min skola. De kommer bli så blåsta. Och må dåligt. Vi snackar Brutalterapi.

Flickor som skär sig och har alla möjliga diagnoser. Säger de. Vare sig de är medicinerade eller inte så är de lätta offer.

Dessa "Jag är 14/15/16/17 år och väntar barn" bloggar. Något är allvarligt fel. De ska inte ha barn. Var är deras Mamma. Självklart på Hispan alt kåken. Psykiska problem i släkten sen flera generationer. Pappa då? Givetvis. Han stack för 11 år sen. Alt Död.

I utbildningsplanen för min skola står:

"Lyd eller ta livet av dig. På riktigt. Nu. Inte fjolla med bladet så där". För flickorna.

För boysen är det "Lyd eller Dö. Nu. Jag knäpper eller du gör själv". Som gäller.

Sen ska vi göra folk av dem.

Ögontjänarna och de mer manipulativa eleverna kan jag hantera. Men avslöjar inte hur. Jag kan ju ha någonting på G här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar