söndag 5 juli 2009

Lustigt


Hur man är funtad. Inlägget nedan detta tycker jag är allt för personligt. Tycker inte alls om att det står här. Ska därför låta det stå kvar. Brutalterapi i dess lightaste lightaste form.

Gör så mot mig själv Ibland. Inte här då utan på andra sätt jag har att "Behave Myself" på. Finns ingen annan som klarar av att hantera mig. Jag har respekt för en hel del människor och skulle aldrig vilja göra dem illa.

Men ingen av dem kan disciplinera eller få mig in i ledet som jag kan. Den nyckeln har bara tre personer. Tre olika nycklar givetvis. Jag är som fångarna på fortet. Sju nycklar behövs. Tre finns utdelade. Jag har huvudnyckeln.

Har inget övers för svikare eller backstabbers. För mig är det så enkelt som en fråga om respekt och förtroende. Och att inte låta någon "tappa ansiktet". Låter jag dig "tappa ansiktet", då får du vad du förtjänar.

Snurrigt? Hänger inte med? Då skulle du se hur det är här.

I morgon ska jag ta en repa på stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar