lördag 11 juli 2009

PersonlighetsTest



Karriärer som skulle kunna passa dig:

Militärer, affärsföreståndare, chefer, poliser, domare, ekonomichefer, lärare, säljare, regeringstjänstemän, försäkringsagenter, vårdchefer, handels- och tekniklärare.

Varför kan det aldrig stå att jag skulle bli en fantastiskt bra terapeut eller socialtant. Eller psykolog.

En som sjunger och ritar och klipper figurer i papp hela dagarna med mina små psykfall och klappar dem medlidsamt över kinden. Sen skiver jag ut de mediciner de vill ha.

Vårdchef. Hmmm.. Kanske skulle ha stannat kvar i min förrförraförra karriär. "Nej det är inte synd om dig. Nej du är inte tillräckligt sjuk. Ja du kan själv göra det. Spela inte över. Ta med din jobbige anhörige ut härifrån. Stick. NU".

Handel och Teknik alltså.. Synd man är Teknisk Idiot.

Men jag kan ju lära dem hur man handskas med tekniska idioters mycket udda programmeringar av allehanda teknik.

Testa dig själv HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar