tisdag 7 juli 2009

SkalleBang



Har haft ont i skallen hela dagen, men det är nog mest för det där lågtrycket som ligger här över platsen jag är på. Jag är ju väderkänslig och hatar lågtryck som aldrig släpper och brakar loss vare sig regnet eller åskan eller stormarna som behövs för att det skall rensas i luften.

I ärlighetens namn så är det Fanskapet som ger mig huvudvärk också. Det blev ju givetvis lite känslostormar då jag var där den natten. Sen fick jag ju hastigt dra därifrån. Ville inte vara med i Dramat som höll på att sättas upp utanför hans dörr.

Är inte van vid sånt. Har haft ett hyffsat behagligt liv de senaste åren. Han vill gifta sig. Jag får ont i huvudet. Igen. För han har velat gifta sig med mig förr.

1 kommentar:

  1. Teknisk ansvarig8 juli 2009 kl. 18:52

    Skallebang my Ass!! För mycket vin skulle jag säga ;)

    SvaraRadera