torsdag 9 juli 2009

Mobil


Dags att skaffa en ny sa Tekniskt Ansvarige för ett tag sen. Jag gillar min nuvarnade väldigt mycket, det är ruggit mycket teknik i den och har massa funktioner som jag inte alls förstår.

Med min privata mobiltelefon gör jag detta: Ringer, smsar, plåtar, lyssnar på radio och på musik som Väninnan lagt in i den åt mig. Mailar. (Då jag väl hittar mailen och om jag då kommer ihåg hur man gjorde då man maila från den).

Tappar den i golvet alldeles för ofta. Det ska man visst inte göra för den är som en liten data säger Tekniskt Ansvarige till mig. Då går den paj.

Jag fattar inte ett dyft av min egen mobil. Men snygg är den. Folk blev som galna då de såg den då den var ny. Jag tyckte bara den var snygg. Den ligger bra i handen.

Så Jag har studerat marknaden. Den nya mobilen är inte riktigt lika snygg som den nuvarnade mobilen. Men den ska jag ha om jag ska byta mobil som Tekniskt Ansvarige säger jag ska göra.

Den på bilden Vill jag ha i så fall. Men allt beror på hur den ligger i handen.Den är nog om möjligt ännu mer förvirrande för mig att handha, än den mobil jag har nu. Tekniskt Ansvarige vet jag tycker den är snygg. Men jag tror inte han vill jag ska ha den.

Undrar om han vet vad profilvyer är. Det står att jag har såna. Jag vet inte vad de betyder. Grejor till toppar på min sida har Kollegan gjort åt mig. Jag själv är La Grande Idiota på detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar