fredag 28 augusti 2009

UtManing


Så här blir det. Nästa karl som sjunger och rör på sig som Bruce gör Här Nedan, han tar vi. Eller får gärna ta tag i mig om jag sitter starstruck och drägglar. Jag Gillar självförtroende som detta.

Varför säger jag nu så här denna sena timme, jo, här ligger jag på soffan i godan ro sen timmar tillbaks, och drägglar av trötthet, och av lycka att slippa vara på kneget, då Väninnan knackar på och Ylar om Hösmörker och manligt sällskap. Jag säger som jag brukar till henne: "Du Måste Ta Dig Ut och Visa Upp Dig..." Ditt eländiga fruntimmer och fatta trögt... "Sånt är jag snabb med att säga, även om jag är nyvaken. En klar fördel med att vara snabb i skallen och inte trög som en förstoppad.

Läckerbiten ska ha AW nästa vecka. Ska försöka få honom att göra sådanadära moves som Brucan gör. Det kostar mig säkert någonting, men det kan jag allt tänka mig betala. Det är nog värt besväret.

Om jubelidioten med storhetsvansinne kommer med skiter jag fullkommligt i. Jag ska spana in Läckerbiten. Ordentligt. Kanske min lilla flirt med är där. Kan ju bli svettigt detta när jag tänker efter.

Läckerbiten vill ha en sen afton. Jag skall ut med kamrater på kvällen. Ska nog kunna sy ihop detta snyggt.

">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar