måndag 10 augusti 2009

DårHuset: Spegla Dig



VGurra jagar Runt LillPatton. Står som LillPatton, Går Som LillPatton. VGurra Härmar varje Rörelse LillPatton gör. Spegling. LillPatton blir Vansinnig.

"Förolämpa Inte Min Intelligens" tänker LillPatton varje gång VGurra Härmar LillPattons KroppsSpråk.

LillPatton måste Anstränga sig då LillPatton är Runt VGurra, så Att inte LillPattons kroppsSpråk avslöjar Hennes Förakt och AvSky mot VGurra.

LillPatton måste Koncentrera sig Hårt med Att Tänka på, Att Tänka på, att Inte Avslöja sig Helt Öppet Med vad Hon Tycker, avslöjad Av Sitt KroppsSpråk. Det Tar Tid Och Energi.

Sen hade VGurra den Dåliga smaken Att försöka Smickra LillPatton Med att Bli "Rädd" för LillPatton då De var Ensamma. Med en AnsiktsMin och några Snabba hasande Steg Dansade VGurra bakåt Från LillPatton HäromDagen.

Fejka att Blotta strupen, det försökte VGurra göra. "Bit Mig. Hugg Mig". Tolkade LillPatton det Som VGurra försökte Säga med Sina Fjanterier. "Aldrig på Min fot", tänker LillPatton.

En Pudel ska göras Offentligt. SåDetSå. VGurra får Allt Tänka några Varv Till innan Han Övertygar den SvårFlörtade LillPatton.

LillPatton är övertygad om Att VGurra försöker Manipulera LillPatton med Sitt KroppsSpråk. "Hur Korkad Tror Han ATT Jag Är" säger LillPatton för sig Själv.

"Är inte Idioten Smartare än Så" muttrade LillPatton Hela förra veckan. "Bring It On". LillPatton är klar. Planerna A, B C, D E, F och G är klara, för VGurra SoftStile..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar