tisdag 4 augusti 2009

Flytande Lunch


För första gången på MannaMinne så har jag idag inte ätit lunch. Ibland får jag inte lunch förrens sent, framåt 14 rycket pga någonting som skett på kneget, men så var det inte idag. Det var för varmt helt enkelt.

Jag var banne mig inte hungrig. Alls. Jag försökte bli hungrig men det gick inte. Det händer ytterst ytterst sällan att jag inte är hungrig. Har oftast inga problem med att äta mat till lunch. Har inga problem att äta alls jag. Är ingen bantarfjolla (tyvärr..) Oerhört märkligt.

Vid 13 rycket fick jag i mig en glass. Mest för att hålla en kollega sällskap. Och för att bli sval, för tusiken så kvaft hett det var idag. Den var god, glassen, men jag var fortfarande inte hungrig, och jag fick inte i mig hela. Sen då klockan slog sen eftermiddag, och jag lämna bygget för att smita iväg aningen tidigare från kneget, var jag fortfarande inte hungrig.

Jag skulle till min söta frisörska som skulle få slita lite med TräskTrollFrisyren jag skaffat under semestern. Innan jag gick in til henne köpte jag mig en glass till för jag höll på att svimma av värmen.

Och man kan inte bälga i sig vatten då man ska sitta still hos frissan, i någon timme, man kan ju bli akut pinknödig då. Sån amatör är inte jag. En ny glass köpte jag (för mig alltså) den kanske har funnits länge? Nogger Mint. Mums!

Så nu ska jag snart äta lunch och middag. För jag är vrålhungrig. Det här kan ju inte vara bra att äta så här. Undrar om jag fått värmeslag eller om jag bara är less. Riktigt less.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar