tisdag 11 augusti 2009

Packad & Klar




Negrer. Håller hus nere i Kungsan jämt. Vid fontänen sitter de bra pårökta. Nu, då jag passerade förbi Kungsan på vägen hem var det "Ung...08" någonting.. .. Det håller hus där i Kungsan som det alltid gör veckan innan plugget börjar.

Märkligt, för de unga Tjuvnegrerna (inte de vid fontänen alltså) och de andra tjuvpacket från andra tjuvländer kommer ju inte gå i skolan ändå. Och så är de kanske för stora *Harkel" Ensamkommande flyktingbarn. Eller hur..

Jag vill bara dra upp de där brallorna som hänger runt knäveckan på dem då jag ser dem. "Men ramla och SLÅ dig då" tänkte jag då jag såg en riktigt ful en hasa fram där med byxorna nere vid knäna. "Du kan behöva få en mindre underkäke"

Vi snackar riktiga bergsnegrer, inte de civiliserade svarta människorna som är som folk är mest och som arbetar hederligt. BergsNegrer. Det packet som inte ens dess hemländer vill ha kvar hos sig pga deras ohederlighet och dåliga gener. De lirarna är nere i Kungsan. Pårökta och äckliga.

Jag fattar verkligen inte hur någon kan tycka synd om detta pack. Då menar jag allt tjuvpack. Oavsett färg. Vi skulle ha sådanadära UtrotningsPatruller som de hade i något latinamerikanskt land. Eller var det ett öststatsland. Kommer inte riktigt ihåg. Inte en helt fel tanke. Inte alls fel tänkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar