fredag 28 augusti 2009

DårHuset: Sug ut


"Jag skulle Behöva Dig Nästa vecka..." Sa Brutus och Tittade På LillPatton. "Behöver Hjälp med Instruktionerna och Anvisningarna för alla som Är Med På Händelsen..."

"Visst..." Sa LillPatton.

"De Vill Ha Mitt Tänk Ner På papper..." "Det är Det som VGurra Vill. Sen är Det banne mig Bara Flykt som Gäller..." Jag Måste Bort Innan De suger BLodet ur Mig..." tänker LillPatton.

LillPatton är JätteTrött på Att Gå På Strid. Ständigt och Hela tiden sedan Ett År. LillPatton Hatar att Känna Sig Svag.

1 kommentar:

  1. Ordinerar en sjukskrivning dagen det börjar närma sig att skriva ner dit tänk på papper! Då kan de jävlarna stå där med dicken i handen och inte veta vad de ska göra med den! Så det så!

    P.S Hade kunnat skriva mycket grövre men avstod ;)

    SvaraRadera