onsdag 19 augusti 2009

DårHuset: Kraften Sinar


LillPatton Är Trött. Sliten Redan Efter Bara tre Dagar med MäHäts Arrival back. Vad MäHät Har Svårt För LillPatton, Det märks i Ögonen På Han. Ty Det Är Ju inte Så att MäHät Går Runt oCh Är Lite Smart och försöker Hitta Vägar att Bonda Med LillPatton Som Gör Att Han Tittar På Henne Märkligt.

När LillPatton stod Och Samtalade med Herr FuckFinger och Herr BlåLäpp under Eftermiddagen så Öppnades Dörren bakom LillPatton och läckerBiten trilla Ner för Trappen med Telefonen vid Örat. Efter Honom kom Brutus, LillFyllo och Mähät. LäckerBiten vinkade och Ångade vidare. LillPatton Vinka Glatt TillBaka.

LillFyllo och Brutus studsa Fram till LillPatton med En ritning i Handen. MäHät stod Som Ett MäHä bakom Dem. IdiotBlicken på Och ingen Hemma som Vanligt Där Uppe där Hjärnan Bör Vara PÅ Han. "Hur Gör Vi Här" sa LillFyllo till LillPatton. "De har Flyttat på Visningen av de Dyrbarast Försäkrade Deltagarna då Händelsen sker, Till RubelRummet".

"Vi var Och Kolla, för att Försöka Haja Hur Vi Ska Göra, och Har Ritat en Bild" sa LillFyllo och Visade några Streck och Runda saker Som LillFyllo Ritat själv. "Var Gör Vi Av Alla Idioter, JubelIdioter och De Högt Försäkrade, samtidigt som All Världens DårHusPersonal Skall In Och hälsa På dem" Fortssatte LillFyllo säga Till LillPatton.

"Och Kontrollanterna Skall Ju Få Plats med. "Och Alla dessa Personers Övervakare och Personal skall Ju Vara med också i RubelRummet. "Och De som Vill Rita Av Allt ska Ju Också In" Avslutade LillFyllo Alla sina Frågor till LillPatton. "Hur Gör Vi?". "Kan Du Följa Med Och titta PÅ RubelRummet Nu?"

LillPatton Tittade på Ritningen. Tittade på Herrarna. Tänkte För Sig själv "Gud Hjälpe Mig". Fast LillPatton Inte Är det Minsta Religiös. "Jag Kommer att Få Trampa I KvickSand, Så Länge Jag Är Kvar På Detta DårHus". Det Bara Slog LillPatton Så kraftigt Där Hon Stod Med Dem Där.

"Jag tror Faktiskt Inte att Jag Orkar Ha det Så Här". Tänkte LillPatton. Och Kände Hur Hela Hennes Kropp Slog på Attack & FLY Radarn Högt. "Göra Jobb Som VGurra Vill Ha Bort Mig Ifrån, Utan Att ha All information". "Jag måste ju Vara Makalöst Fantastisk Människa, Nästan som En TankeLäsare" tänkte LillPatton..

"Hur Ska Jag Orka" Tänkte LillPatton. "Jag tror Fan Inte att Jag Gör Det". Och Kände Hur KvickSanden Letat Sig Upp Till LillPattons LuftRör.

"Jag Tror Jag Dör". Så Känner LillPatton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar