söndag 30 augusti 2009

FaceBook


Funderar på det där. Har aldrig velat vara med, men det var ett jävlaa tjat nu från alla håll och kanter att jag ska gå med. Med tanke på mina tidigare arbeten så har jag aldrig velat vara med där. Men kan jag nätdejta så kan jag visst vara med där säger de. Lite sant..

Men jag är ganska privat av mig. Personlig kan jag vara med många, men inte privat. Gillar inte att alla vet vad jag har för vänner och bekanta och släktingar, eller vad jag eller de gör. Ligger de (vännerna) redan uppe där på facebook så har de ju redan gjort sitt val, jag vet. Men jag har lite svårt att komma till ro med den tanken att jag skulle fläka ut delar av mitt privatliv.

Man kan visst låsa och spärra och hela baletten så bara de man vill kan läsa om en. Dert är ju alltid något. Men tänk, om man som jag har släktingar som man inte har att göra med i den riktiga världen som vill ha att göra med en där. "Barnen" i släkten kan man står ut med, men vissa vuxna i min släkt kan fara åt pipsvängen. Och jag vill inte att de skall veta något om mig. För att inte tala om dem som finns på mitt jobb som söker kontakt där på FaceBook och vill vara "kompis" eller vad det nu heter. Brrrr. Måste fundera på detta..

Jag är en alltför privat person för det där tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar