tisdag 3 maj 2011

"Please Release Me Let Me Go.."


..Sjunger Jag (LillPatton) På Ibland på The NutHouse Då Jag (LillPatton) tycker Det Är För Mycket Skit Som PåGår Och Att Jag (LillPatton) Behöver Få En Frist Ifrån Den Dåliga OerHört Dåliga Energin Som Jag (LillPatton) Varje Pass Bekämpar. Mycket Beror Också På Att Folk Kommer Till Mig (LillPatton) Med Sina Tankar- Funderingar Information Och Rena Golningar.

Så Vare Sig Jag (LillPatton)Vill Eller Inte Så Får Jag (LillPatton)För MycketInformation. Det Gäller Att Handskas Med Detta- Whith Care- Och Det Tycker Jag (LillPatton) Faktiskt Att Jag Gjort Med Beröm Godkänt De Senaste Åren. Jag (LillPatton) Har Valt Mina Krig Med Omsorg. Och Mest Med Omsorg Åt Andra.

Men Även SuperWoman Blir Less. Och Det Är Hon (Jag LillPatton Alltså) Nu. Jag (LillPatton) Och En kollega Samtalade Igår Vid Och Vi Insåg Vi Båda Hade- Dagen Innan Kneget- Hade En Känsla Av HopplösHet Inför Tanken På Kneget Och Personerna Och Miljön Där.

Det Är Inte Bra. Är Jag (LillPatton) MåHända Är På Väg Att Lägga Ner. Har Jag (LillPatton) Insett Att Ingen Gör Någonting. För Att Det Inte Är Min Sak Att ÅtGärda- Det Vet Jag (LillPatton) Mycket Väl. Gör Jag Något-Får ElitStyrkaDubbelNolla Som De Vill OCh VGurra Kan Begrava Mig (LillPatton).

Det Är Så Jobbigt Att Vara Smart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar