onsdag 25 maj 2011

VärdeLöst Vetande


Jag är hungrig och det finns inte mycket i kylen att äta. Jag är PangTrött och vill sova men får inte eftersom jag då antagligen Kommer att vakna till mitt i natten och inte kunna somna om. Jag behöver köpa en ny vardagsrumsmatta eftersom jag gjort mig av med den jag hade. Jag borde styra upp här hemma eftersom jag skall ha över Sveriges Lataste FasighetsSkötare i morgon på lite fix här Hjemme. Han som jag måste ringa till två gånger innan han fattar att det är Allvar och sen måste jag Messa och påminna Han två gånger Innan Han Pallrar Sig Över. Förstå vilken PappSkalle.

Idag regnade det ordentligt här i stan och jag tog upp mitt lilla SkitParaply som jag köpt för runt så där en 69 kronor köpt på Åhlens ur min handväska, och det tog inte många sekunder så flög Paraplyet ur min hand. Kvar i min hand var endast i "knoppen" längst ned- den som håller i pinnen -som själva paraplyet sitter i.

När jag var så JätteSjuk för många år sedan som jag berättat om här tidigare- och fick flyga SOSplan hem - Så fick jag KommunArrest I flera månader. Detta bestämde de Svenska Sjukhusets Läkare som vi fick Uppsöka direkt efter att vi landat. Vi Smittade nämligen.

En av Resekamraterna fick denna Sjukdomen i Blodet och lider av Det än idag.
Jag Hade en Mera Tursam Variant- och Magrade Bara en Massa Kilo och Blev Väldigt Svag och kunde Inte Gå Ordentligt (På den tiden var jag ung slank och muskulös) Samt tappade en Massa Hår efter att Ha Fått Mängder Med Konstiga Mediciner -I Flera Olika Länder -För Att Hålla Eländet I Schack (Gick Inte Bra) Innan vi Kom till det Landet Som Hämtade Oss Med SOSFlygPlanet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar