onsdag 18 maj 2011

En Riktigt Pissig Dag


Kan Man Säga Att Det Har Varit ToDAy- Mest För Att Jag Har Fått Lägga Band På Mig För Att Inte Citat "Plocka Ner Fittan.. " Slut Citat Av Mig (LillPatton) Själv. Det Är Den Där Fula SlemKryparen Mytomanskan Som Behöver En Riktig PåSättning Som Jag Faktist- På Riktigt Nu- Har Tappat Tålamodet Med. Jag Vill Ta Hand Om Idioten På Mitt Sätt Förstår Ni, Men Lägger Band På Mig Och Hoppas Att Vissa Som jag Har Hjälpt Tidigare Skall Fatta Vinken Och Agera.

.... Men Eftersom De Inte Fattade Detta Så Talade Jag Om Det För Dem- Idag- Vad De Skall Göra Och Hur De Skall Göra Det. Det Har Förstår Ni Sitt Pris Att Vara "Kompis" med Mig (LillPatton) Jag Kräver Lojalitet Och Att De Ställer Upp Då det Behövs- För Sådan Är Jag (LillPatton) Själv.

Men Därav Piggar Det Upp Att Möta Människor Som UtBrister- Då De Ser En (Mig LillPatton)Då Man Går Lite Lättare Klädd Nu, Eftersom Det En Stund Dessa Dagar Som Varit Har Varit Varmt -Och Därav De Riktigt Lite Mer Täckande Kläderna är Av) "Men GUD Vad Du Har Gått Ner I Vikt" Och Kramar Om En (Mig Alltså).

Men Jag Är Fortfarande Tjock. Men Inte PÅ Långa Vägar Lika Fet Som Hon Den Störda Djävelen Mytomanskan På The NutHouse Som Om En ganska Snar Framtid Ska Få Åka Av Utav Bara HelseFyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar