onsdag 11 maj 2011

Excuse Moi - Förlåt


Eller Hur De Säger Det På Franska. Men Efter Att Ha Suttit På Ett Möte HELA Dagen och Ha Varit Beredd på Både Knivar och Bandvagnar Upp I Ryggen Min -Så Är Jag (LillPatton) Ganska Så Mör Nu. Det Tar På Krafterna Av Detta Stycke KraftKvinna Att Ha PokerFace Hela Tiden (Försöka Se Vän Och ljuvlig Ut och Se Ut Som Om Jag (LillPatton) Har Kul. Och Detta Trots Att Jag Idag Lidit Av Tourrettes Till Och Från Och Suckat och Sagt "BOOOOORING .." Så Att De Väl Utvalda Hör Mig.

Jag (LillPatton) Ska Banne Mig Ha Medalj. Och Upprättelse. "LillPatton- HejDå.." Ropade VGurra Efter Mig (LillPatton) IKväll Då Jag (LillPatton)Lämnade Mötet. Varför Kanske Ni Undrar- Men Jag (LillPatton) Tolkar Det SOm Att VGurra Är Väl Medveten Om Vilket Drev Han Satte I Gungning Mot Mig (LillPatton)

.... Där För Lite Mer Än Två År Sedan, Därför Att För Att Han Trodde PÅ Information Ifrån Mytomanskan And The Drog And PsykIdiots (VildaCellenEllen Och Jag (LillPatton) Tror- Även Brutus Och LillFyllo) Riktigt Störda Personer Med Skev SjälvBild Som Ville Klämma Till Mig (LillPatton) Av Anledningar Bara De Vet. (Jag Höll Dem I Herrans Tukt Och Förmaning)

"Ja Du -VGurra. Fixa Läget Åt Mig (LillPatton)... Och Se Inte Bara MedLidande på Mig.." Mumlade Jag (LillPatton) Medans Jag Ropade "HejDÅ".. TillBaka Och Gick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar