onsdag 4 maj 2011

Att Handskas Med PrimaDonnor


Av Det Manliga Könet- Som Inte är Fjollor- Är Inte Alls Lätt. Jag (LillPatton) Var Idag OmRingad Av Flera Av Dem. VGurra- Han Är Mannen Som man Inte Får Säga Emot- Och Detta Gäller Då Framför Allt Mig (LillPatton)Som Skall Hålla Mig Undan.

Dock Vet VGurra Att Där Jag (LillPatton) Är- Är Where The Shit Happens- Så Han- VGurra- Kommer Alltid Ibland Dit Jag (LillPatton) Är - För VGurra För Sig Att Han Skall Vara Operativ Och Då Måste Man Vara Runt Moi (LillPatton) Och Ingen Annan.

Idag Ropade Han "Jaaaa- Smart LillPatton.." Några Gånger Då Jag (LillPatton) På Något Märkligt Sätt Nådde In Till Honom Idag Då Jag(LillPatton) Gjorde Några Justeringar Av VGurras Alla Synapser För Han Höll På Att Gå In Spinn Av All Action Som Han Såg FramFörSig- Och Som Han Ville Lägga Sig I.

Jag (LillPatton) Måste Berätta Till VGurras Försvar- Att VGurra Idag Gick, Helt Enkelt Lämnade Fortet- Efter Att VGurra Sagt "Smart LillPatton..- .

"Jag Är Där Och Där Nu På Meeting"... Sa VGurra... "Hör Av Dig Om Det Brinner Till...".

Och Så Gick Han. VGurra. Bara Så Där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar