fredag 6 maj 2011

Jag Har Ju En Sida


Där På Nätet (dejtingsida) Som Jag Till Och Från Aktiverar Då Jag Är På Jakt Efter Nytt Blod. Det Är Mycket Praktiskt Att Ha En Sida På Nätet Då-För Man Ser Lite Mera Utbud Av Vad Som Bjuds Än Då Man Är På Krogen Eller På Jobbet (som alla människor yrar om att det ska vara det "Bästa Stället" att träffa någon på. Men inte gällande lilla Jag- Eftersom Jag har Hitintills Vägrat som ni vet att Beblanda mig med Mina Manliga Undersåtar Eller CoWorkers. OCh Detta Därför att Jag är ju ett Smart och Klyftigt Fruntimmer).

Så Döm Om Min Förvåning Då Jag Tittade In På Min DejtingSidan, Och Fann Att Fanskapet fFanns Där På Min Besökslista (Som man har och kan se vilka som har "Spanat In en"). Han- Fanskapet Hade Givetvis Skrivit Ett Brev Till Mig- Som Jag Ännu Inte Öppnat. För Jag Orkar Inte Med Han.

Och -Ni Ska Veta Att Dagarna Innan Jag Loggade In Och Fann Brevet Från Fanskapet- Så Hade Jag Fått Ett sms av Idioten (Fanskapet) Då Jag Slog Upp Mina HimmelsBlå En Arla Morgon Här Tidigare I Veckan. Som Jag Inte Heller Har Svarat På.

Jag Är Inte Otrevlig. Jag Orkar Inte Med Nollan Helt Enkelt
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar