fredag 27 maj 2011

The FryDayRun- Whit A Twist


För vet N>i vad Jag Tror. Och detta är så Flummigt att till och med Jag själv undrar vad Jag Går På För Drugs. Men jag har fnulat på detta ett tag Och Here it Comes On Writing- Kommer ni ihåg att jag berättade om att jag vaknade om nätterna och tyckte att det var någon som försökte strypa mig och hoppade i min säng?

Så fort jag fick reda på att den människan som vi igår begravde hade dött- så förstod jag att det var den personen -som som var den som höll på att ta livet av mig om nätterna - Under sin egen dödskamp (det tar några dagar att dö om man dör av sjukdom och inte av olyckshändelser -Våld) försökte säga mig något.

Det Är Sant Som De Säger- Att När man Dör (förvirrad senil eller bara drogad för att smärtorna inte skall ta över) Summerar männsikorna sitt liv och Det Är Sant- Man Ångrar Aldrig Det Man Gjorde. Bara Det Man Inte Gjorde. De Har Jag Lärt Mig Ifrån Alla Mina Vak Med Döende Människor.

(Idag Ska Jag Inte Ens Försöka Dra På EfterMiddagen Eftersom Jag Var Ledig Igår Och Saker Och Ting At DärAv Släpar Efter).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar