torsdag 19 maj 2011

Jag Känner Att Jag


Desperat behöver klippa mig- för jag ser ut som om jag har en rullgardin som hänger vid mina ögon- om jag inte drar luggen bakåt uppåt som jag brukar göra då jag böjar bli långhårig och jag då fäster mitt långa hår där uppe på skallen på ett sätt som som gör att min frissa alltid tittar på mig med storögda ögon varenda gång jag kliver in på hennes salong. Men jag får vackert vänta en vecka eller två- eftersom min frissa is abroad på välbehövlig semester.

När jag gick hem med min vackra frilla- Välfriserad och allt- eftersom jag fönar håret efter att jag har duchat efter min träning eftersom jag inte kan knalla hem med blött hår. Inte på sommaren och inte heller på vintern. Då blir man sjuk. Det lärde jag mg som barn.

På min väg hem ikväll så tyckte jag att folk tittade underligt på mig. De gör så ibland. Mitt Paranoida Jag tror då att det finns en porrfilm (finns inte en chans men ni vet KatastrofTänk Som SkåneTiffany Vet Mycket Väl Vad Det Är) Ute med mig som huvudrollsinnehavare och det är därför de stirrar på mig, men varför kvinnorna stirrar förstår jag inte alls.

Antagligen har jag med största säkerhet ketchup eller någon annan form av matrester i mitt ansikte, med tanke på hur jag trycker i mig första bästa cheesburgare bars eller korv - när jag inte har mina bars i fickan, eftersom jag inte skall äta frukt. Jag blir inte mätt. Ost skall jag ha - men glömmer hela tiden att köpa.

En dam som stirrade mig rätt in i ögonen idag vid ett övergångställe som vi stod på varsin sida om - hade stora problem att slita sina ögon ifrån mig noteade jag. "Så Obehagligt Hon Stirrar.." Tänkte jag och försökte låta bli att ta ögonkontakt med henne- Utan hade henne i pereferin så jag hade koll på na om hon kom emot mig. Hon påminde om en gammal väninna till mig med en satans massa djur som substitut för någonting annat minns jag att jag noterade.

Det är då inte lätt att vara överjordisk vacker som jag är.

(Obs Ironi).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar