onsdag 18 maj 2011

Idag Har La LillPatton Spelat Spel


Och Desinformerat Samt Dissat. Brutus har Jag (LillPatton) Matat med Information Gällande En Enkel Sak Som Jag Vet Att Brutus Kommer Att Sälja In Som Sin idé. Brutus Jag -LillPatton -Och Kollegan Borde Ha Möten Anser Brutus- Eftersom MäHät Är Just Detta- Ett MäHä Som Pajar För Många. Sedan irriterade Jag- LillPatton- Mig Synnerligen På Brutus Då Han Försökte Presenterad Sig För Vissa Som Om Han Och Jag- The LillPatton -Vore Jämlikar Och "Samarbetade Och Hjälpte Varandra" Och Jag LillPatton Hade Typ Bara Hand Om (Om Vi Talar om The NutHouse Som Om Det Vore JordKlotet- "Ghana Och Norge...". (LillPatton Förstår Ni Har Hand Om Hela JordKLotet- Vare Sig Hon Vill Eller Inte Hålls LillPatton TillSvars Förstår Ni).

"MenDra Mig Någonstans" Tänkte Jag LillPatton Och Talade Tydligt Med Mitt Kroppsspråk Samt AnsiktsUttryck Om För De Som (Inte) Lyssnade På Nollan. Jag- LillPatton - Som Är En Fridens Kvinna Noterade Detta Och Bestämde Mig För Att "Någon Ska Klämma Till Den UppBlåsta FalskaJäkeln" (Och Det Kan Inte Vara Jag LillPatton- Just Nu).

Mytomanskan Har Slängt Fram En FredsTrevare Via Kollegan Som Varit Duktig Och StörFryed i Grytan För Att Hjälpa Mig- Oss Och Bollarna På Vägen.- Men Mytomanskan Har Missuppfattat Kraftigt Vem Det Är Som Bestämmer- Och Tror Sig Vara Den Som Är Dealer Och Delar Korten- Så Henne- Mytomanskan- Får Vara Förstår Ni Vara På Vänt Tills Nästa Vecka. Hon - Mytomanskan- Ringde Igår Och Ville Ha En Audiuens Hos Sig Från Mig (LillPatton). Men Tji Fick Mytomanskan PÅ Det- Ty LillPatton Kommer Då LillPatton Har Tid Och Då LillPatton Vill. "Idiot.." Mumlade Jag LillPatton Efter Att Ha Lagt På Luren.

I Will Tell You More About This Framöver. Det Blir Bara Lite KortFattad Information Nu Eftersom Jag - LillPatton- Inte Är Helt Fördig Med Planen För Denna Del Av Spelet I Min Eminenta Skalle.

But Jag Vet Så Mycket Som Detta - Its Gonna Be Ugly.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar