tisdag 24 maj 2011

På Vägen Hem

Hade jag dessa flickor från säkert Rinkeby eller TattarStan (Södertälje) framför mig- och dessa två Stolpskott får representera alla idioter jag sedan mötte under min färd hemmåt. Det var då bara män som var av Typen SuperJobbigtOmständiga.

I mataffären var det en som med CykelHjälmen på Huvudet (Ni förstår jag fick Behärska Mig Svårligen för att inte få Tourrettes där bakom JubelIdioten) Som -Plockade Bort Vara För Vara För han förstod inte att hans pengar inte räkte till Då kassörskan sade Summan. ....."Varför".... Frågade han kassörskan (Och Jag löverDriver Inte) -Hela Tiden. Jag började Titta efter Kameror Och/eller Vårdare. "....Så Dum Kan Man Inte Vara...." Tänkte jag och Försökte Låta Bli Att Titta På Idioten.

Nere på apoteket var det fullt av karlar som Stod i Vägen -Gick i Vägen Och var Allmänt Jobbiga. Antagligen hade Aldrig Dessa Herrar Varit på ett apotek tidigare Någonsin i sitt liv. En av dem liknade min Gynekolog, Men jag vågade inte titta efter för han såg för välvårdad ut. Min Gynekolog har ögonbryn stora som vingar nämligen förstår ni.

2 kommentarer:

  1. Du din lilla hora, har du svårt för att skriva ordentligt? Är det någon form ticks som gör att du lite slumpmässigt skriver versaler lite här och var?

    /Medborgare i Södertälje.
    "Tatta" inte min stad!

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha! Här trampade du på en känslig tå!!
    "Tatta inte min stad!"

    Urkul! /A

    SvaraRadera