torsdag 19 maj 2011

GolNytt


Så kallades "Efterlyst" under mina år bland inlåsta tjuvar. Häromdagen gjore jag en sådan själv- en Golning. Vi (Det är jag och Margareth Thatcher som pratar om oss själva i tredje person) Behövde lite Hjälp på Traven Min Firma AB The NutHouse Och Little Petite Moi.

Man kan säga mycket om lilla Petite Moi- Men Jag håller alltid de Mina om Ryggen(T o m De Pajasarna Då de är Oskyldiga) Och anser att Skit Skall Skit Ha (GrandPajasarna Von Oben)Om de inte tar ansvar för sina Handlingar och Ageranden.

Little Petite Moi har fullständigt förtroende för de jag talat med gällande denna delikata sak som tacksamt tog emot informationen och skall vidta åtgärder.

Tänk att det är som så att allt beror på kontakter. Oavsett yrke. Har du de rätta kontakterna så går det mesta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar