torsdag 19 maj 2011

Som Ni Märkt


Har jag inte haft möjlighet att meddela mig här på dagtid (Om jag inte bestämt att inlägget skall publiceras en viss tid- Ett sånt förintsällt inlägg helt enkelt som beror på om jag har Haft tid eller ork att sitta med datan i knät om aftonen).

AnyHo- Jag har återigen lite "Ryggsäckar" som jag kallar det för runt omkring mig. Jag är helt enkelt inte ensam utan måste ta mitt ansvar och leda dessa "Ryggsäckar" rätt i livet på The NutHouse. Inte heller har jag haft möjlighet att via min UrKukade Mobbe meddela mig eftersom jag:

1. Sällan är Solo På ArbetsPassen
2. Batteriet är Värdelöst.
3. Jag glömmer ta bilder med min privata eller jag har bara med mig tjänsteluren

Igår ville jag bryta ben på en idiot på ny medarbetare och En anna Idiote på teknikavdelningen och Inte Att Förglömma Den där Brutus. Så Ni Kan ju förstå att jag -LillPatton- Är En Kvinna som Har Impulskontroll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar