måndag 30 maj 2011

"Min Pappa Är Psykopat.."


Sade en person till mig för ett tag sedan och berättade lite grana saker om sin far. Jag tänkte- som jag brukar göra då folk- Som oftast Tyvärr- Missbrukar detta Epitet (Läs Här) "Psykopat" då de skall beskriva något de inte gillar.

"Undrar Om Jag Får Höra En Riktigt Beskrivning På En Riktigt PSykopat- Eller Endast Får Höra En Sorglig Beskrivning På Ett Arsle/Kräk/Svin... ".

Den Som Berättade om sin Far för mig, kanske har mer att berätta om honom. Men för nu är jag endast informerad om att hans Pappa är (Var) ett Arsle.

Och nej- jag berättade inte för personen i fråga att jag arbetat kring psykopater i flera år i mina tidigare yrken. För vem gillar en BesserWisserSnauser. Och jag vet antagligen ännu inte allt om hans far.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar