måndag 9 maj 2011

Jag Skall Snart Skaffa Ny


Mobil. Och enligt Tekniskt Ansvarig Ska Det Vara HTC modell Som Jag Skall Ha. Eller Var det Android. (Eller om det är samma sak jag kommer inte ihåg). Jag - Som Är En NokiaPerson Är Lite Ledsen i Ögat Eftersom Nokia Nu -Enligt Tekniskt Ansvarig citat "Inte Är Med i Matchen" Slut citat Och Därav Kan Jag Inte Välja Någon Av Deras Nya Modeller.

Och Eftersom Jag Lyder Tekniskt Ansvarig (Nästan)Blint Då Det Kommer Till Frågor Som Detta Så Är Det Bara Att Rätta Sig In i Ledet. And- Så Finner Jag Inte Heller Några Snygga Mobiler Där Ute - Ifrån Nokia.

Så Idag Spanade Jag Efter Vilka Modeller Som Jag Tyckte Var Snygga (på nätet) Och Mailade Rangordningen Efter Hur Mitt HaBegär Växte Efter Att Jag Bara Sett Dem På Bild Till Tekniskt Ansvarig.

Den På Bild Här Var Den Jag Gillade Mest. Antagligen För Att Den Liknar Den Jag Har. Och Då Tänkte Jag Att Var Tråkig Och Måste Komma Med I Matchen Så Jag Valde Då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar