måndag 16 maj 2011

"Han Är Svag I Psyket.."


Sade Jag- LillPatton Till Kollegan Häromdagen Då Kollegan Nämnde Att En Som Jobbar Med Oss "Inte Vil Veta Mera Nu..." Gällande Det Som Kollegan Och Jag Håller På Med- Eftersom De GrandPajasarna VonOBen Oss- Håller På- Och Vi-KOllegan Och Jag (LillPatton) Ihop Med Några Ytterst Få Förtrogna TIll- Försöker Få Grepp Om Läget (Vi Är Tvungna Till Detta Eftersom Skit Rinner Neråt Som Jag -LillPatton Brukar Säga).

"Vi Får Respektera Detta.." Sade Jag -LillPatton- Till Kollegan. Och Det Betyder PÅ KlarSpråk Att Jag Menar på Att Vederbörande Är En SyltRygg- Men Att Det Är Helt Ok- För Jag -LillPatton- Vet Denna Person inte är Att Räkna Med Då Det Är HardCore Lägen Som Detta. Inte Ens I Det Fördolda Kan Man Räkna Med VederBörande Och Det Vet JAg- LillPatton. Det Är Bara Så Att Vissa Människor Är Fega Och Vågar Inte. Så Det Är Bara Att Gilla Läget- Och Strypa Informationen Till VederBörande. Alla Är Inte Begåvade Med Mitt- LillPattons- Och Kollegans Pannben Och Det Respekteras.

Kollegan Och Jag - LillPatton- Har Några Till Att Kolla In Statusen PÅ Psyket Gällande Detta Vi Nu Håller På Med. En Av Dem Vet Jag -LillPatton- Inte Heller Är Någonting Att Räkna Med- Den Personen (Nr 2 Som Syftas Till i Denna TextStycke Ej Den Där SyltRyggen I Ovan Text) Kommer Inte Backa Eller Ta Rygg. För Det Har Inte Hänt Hitintills Ännu (Och Jag- LillPatton- Har Som Ni Vet haft Ett Rent Litet Helvete PåThe NutHouse I Några år- Och Denna Person (Nr 2) Ställde Inte Upp Då PÅ Mig- LillPatton- Så Jag -LillPatton- Vet Att Denna Person Inte Är Att Lite På Nu Heller.

Kvar Finns En Person Till Som Vet Lite Granna Om Läget- Och Om Denna Person Gör Någonting -Agerar- Så Blir Jag- LillPatton- Mäkta Förvånad- Och Imponerad.

För Ni Vet- In My Kind Of Work Gällande Detta- Kan Vi (Kollegan And I) Inte Vara Omringade Av Chickens. Nu- Är Det Upp Till Bevis Gäller För Dem Som Är Kvar- Annars Stryps Informationen. Men- Vi Kommer Att DesInformera Och Manipulera Då Vi Behöver Deras (Ofrivilliga) Assisst.

Rock On.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar