lördag 21 maj 2011

Nu Ska Jag För Ovanlighetens


Skull berätta om min afton som kommer- och inte i efterskott som jag brukar. Iafton är det Hantverkarkväll- D v s Mr Hantverkaren och lilla jag skall umgås. Han vill gå på bio- det vill inte jag, eftersom jag som ni vet inte gillar att gå på bio. Däremot gillar jag att en bra film, men de är för få av dem eftersom jag snabbt tappar koncentrationen och börjar zappa (på tv:n)eller helt enkelt slocknar in i biostolen eller i min soffa.

Det gjorde jag igår straxt efter att jag kom hem från AWn där vid runt 21rycket- HalvPåLyset och Lite så där HappyDude Som man då blir av avkoppling med alkohol i trevlig (Inte en endaste Diagnos eller Störning var med) Och inte minst - trött av veckan som varit på The NutHouse. Jag slockade som ett barn där i soffan och vaknade upp kall och eländig igår natt och fick då vackert pallra mig in till sovrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar