tisdag 3 maj 2011

I Dont Get It-


De två VinTipsInläggen nedan som är publicerade- Har jag inte ett minne av att jag har skickat iväg. Jag vet att jag hade de i mobben- bilderna -och att jag måhända har skrivit "VinTips" i rubriken på MMSen- för att publicera här senare någon dag framöver då jag har TotaltHjärnsläpp och inte kan komma på något att meddela mig om till er. Vad jag vill säga är detta- För förstår ni- det är inte jag som skickat iväg den idag- MMSen hit som handlar om vin.

Mobben har legat på mitt skrivbord där i KOmmandoCentralen och där är det är inte någon som vågar röra den- utom Kollegan då- som har Frikort och får göra precis vad som helst med alla mina Mobiler, Datorer och Alla Andra grejor som jag har att meddela mig med i min tillvaro där på The NutHouse. (Så Kollegan Är Det inte).

Och har inte mobben legat där -så har den legat i en ficka på min NutHouseMundering. Och vid den tiden det står att det är publicerat dessa vintipsinlägg- så var jag inte alls vid min mobbe. För då jobbade jag. och stod inte med den i handen.

Jag gick iof ifrån den- mobben- då jag gick ner till jympasalen och Jag lämnade den där i mitt omklädningsrum. Där det skulle kunna vara en medarbetare som tagit den och skickat iväg MMSen till detta ställe- men det håller jag för osannoligt.

- TY för i min mobbe, så står det någonting i adressaten till detta ställe Min The NitHouseBlogg- Som Inte någon skulle kunna komma på att det var hit till Detta ställe Som bilden (erna) går. Och Sen skulle de inte våga heller- Att Röra min mobbe menar jag.

Och sen efter jympasalen var jag ute på byn med Väninnna och jagade kläder till henne och till hennes Galej hon skall på här snart.

Så den enda som kan ha skickat iväg dessa bilder enligt min Eminenta SlutledningsFörmåga- Är jag själv. Men så Jädra Måligt minne har jag inte. Tror jag.

Så Det är Givetvis mobilen - Som håller på att KukaUr Helt- Som jag redan berättat om tidigare- Som Helt Enkelt Fått FriSpel Och Skickat Bildena Själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar