lördag 2 april 2011

Om Ni Ser En Kvinnlig


Kurt Russel ute på byn- så är det som sagt antagligen jag. Jag finner det kul att jag påminner om honom enligt folk- och tar inte alls illa upp utan roas något oerhört. Och så tycker jag ju att de har rätt. Jag ser ju själv likheten.

Om jag går i NutHouseMundering då ni ser den ni tror är jag- LillPatton- Kan ni var hyggliga och vara lite diskreta. Likså om det ser ut som att jag knallar runt med familj eller vänner och bekanta. As You förstår är det inte många människor som vet om denna min NutHouse Diary och jag vill gärna ha det så.

Det finns nämligen en till i stan som liknar mig har jag försått- Hon chefen på lagerhaushuvudkontor eller vad det nu var för titel hon hade som de trodde att jag var- Samt så rör sig min kopia i en av de pressbyråer som jag handlar i sometimes- För de frågar alltid om jag skall ha kvittot med ett osäkert leende- Och jag svarar "Nej Tack"... för jag tar aldrig kvitton där och undrar jämt varför de stressar för att de tror att jag vill ha det. Kvittot alltså.

Jag vet faktiskt inte varför jag yrar om detta. Antagligen för att jag är trött. Och överhörde tidigare i veckan några som snackade om LookAlikes. Och kom nu ihåg att jag Skrev om detta för något år sedan HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar