måndag 25 april 2011

Att TillBringa Dagar Med Chefer


Som Sådana Som Stackars Jag (LillPatton)Har Omkring Mig- Sliter På Kropp, Knoppf Unt Nerver.

Häromdagen Fick Jag (LillPatton)En Fin Komplimang Av Min Goda Manlige Vän Som Lånade Ut MusikMaskinen (Långt Förklarande Namn- Men Jag Har Ännu Inte Funnit Något Bra NickName TIll Honom) Till Mig. Han - The Friend WhitOut Ett Bra NickName Sade Att Han Gärna Hade Haft Mig Som Chef. Jag (LillPatton) Är Rak Tydlig Bestämd Och StenHård och Med (vissa) Empatiska Drag Som Jag Kan Hala Fram När Det Behövs.

Detta Är jag Väl MedVeten Om För Folk Har Berättat Detta För Mig- Att Jag Har DessaEgenskaper. Jag Blev Glad Då Han Sade Så- För Han Är En Klok Karl Med Ett Jobb I Min Sväng Som Jag Repekterar (My Friend Alltså. Och Hans Jobb Med För All Del).

GeneralPatton- Han Tyckte Jag Var En "Oslipad Diamant". Jag Tänker På Dessa BEskrivande Ord Ibland Och Speciellt Då Jag Lägger i Bromsen För Mig Själv För Att Jag Är PÅ Väg Att Säga Någonting Till Någon.

"Behöver Detta Sägas" Samt.. "Måste Detta Då Sägas Av Mig.." Är Andra KontrollFrågor Jag Ställer Till Mig Själv Innan Jag Tar Beslut Om UppLägget.

Beslut Kvarstår. Jag- LillPatton- Agerar Inte Nu. Men Belive You Me- Jag (LillPatton) Bidar Bara Min Tid I Väntan På Rätt Boll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar