onsdag 13 april 2011

HejsanHoppsan


Fallerallera ...Tralalalalala. Ja. Så går det då det inte tränas. Igår blev det ingen träning eftersom jag var både för trött och så var jag tvungen att jaqa runt på byn efter lite presenter till mitt "Barnbarn".

Jag har berättade om detta där i början då jag startade denna min NutHouseBlogg. Jag är -förstår ni- "Adopterad" som Mama -Av en f d medarbetare till mig. Hon ville ha mig som hennes mor detta rara flickebarn (Hon är över 30 och en mycket Kapabel Handligskraftig Tuff Och på alla sätt en fantastiskt tjej).

Så Så Är det. Jag är en Kass Mor som AlltsomOftast Ringer och Grattulerar min Dotter på hennes födelsedag- På fel dag. Så gjorde jag förra året om jag minns rätt. "HerreJösses.." Sade hon min Rara Dotter.

"Älskade Förvirrade Mor.." Så Ni Märker att vi har en Fin Rrelation

Nu har min denna söta tjej begåvat mig med ett till banbarn till. Så jag och den "Adopterade" Fadern som hon givetvis också har- Är Han Min Vän som lånade ut musikmaskinen till mig då jag åkte till BongoBongoLand Skall snart över dig med Paket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar