tisdag 19 april 2011

DårHuset: De Trallande Idioterna


Kommer Ni Ihåg Dem. Det Är En Av Den Som Är Uthärdig Och Kan (nästan)Vara I Alla Möblerade Rum Utan Att Man Måste Skämmas - Om Det Inte Är En Microvågsugn i Närheten- Då Brinner Det i Huvudet Helt På Fyrkanten.

Fyrkanten- Han Har Två SideKicks. Två JätteIdioter. Varav En Är Hemligt Kär i Mig (LillPatton) Men Han Har Inte Förstått Att Jag (LillPatton) Har Förstått Detta För Länge Sedan Och Lider Något överHört Av Denna UppVaktan Och Ryser Av Denna Insikt Varje Gång Jag Har Honom Runt Mig.

Han är Givetvis Ordförande i Iin BostadsRättsFörening- Och Ett Erkänt StolpSkott På The NutHouse. Allt Han Mr Ordförande Gör- Går KäppRätt åt Helvete- Eftersom Han- Mr Ordförande- Tror Att Allt Är Som Förr Då Han Hade Sina HayDays Där Runt år 1845 Ungefär.

Mr Ordförande Retar Upp Mig (LillPatton) Till Och Från Något Oerhört- Mest För Att Han Är En Sådant Sucker och Det Suger Energi Ifrån Mig Att Hålla Han På Avstånd Samt Dissa Nollan Utan Att Jag Är Övertydlig Med Min Irritation i Onödan. Mr Ordförande Har Nycklarna (Hem) Fästa I Sitt LivremsBälte Så Att Han Låter Som En Kossa Där Han (Tror han) Smyger Fram.

Han Går Givetvis JätteFort (Med skor med Klack) Fast Han Aldrig Har Bråttom- Eftersom Han Är Trög Som Sirap I Skallen Vilket Gör Att Han Missar Alla Sina ArbetsUppgifter- Och NågonMåste Alltså Ringa Och PåMinna Honom Om Det Han Skall Göra- Och Givetvis På Detta- Med En SjälvBild Som Om Han Vore Självaste HeMan.

Inte En Svensk Kvinna Vill Ha Denna Man. Hans Hopp Står till Thailand- Fillipinerna - Något ÖstStatsLand Alternativt Någont land i Mörkaste Afrika Med Lite Lätt Desperata Kvinnor. Men- Denna Mr Ordförande Är För Fin För Dessa Kvinnor (Han Tror Sig Vara Ett "Kap")- Så Hans Hopp Står- Enligt Mig LillPatton- Till Att Någon GayMan Skall FörBarma Sig Över Honom...

..För Jag (LillPatton) Har Klassat Denna Looser Som SmygBög Sedan jag Första Gången Såh Honom. Han Mr Ordförande Behöver Citat... "Tömma..." .. Slut Citat Enligt FyrKanten. "Det Var Nog 3oo År Sedan.." Har Fyrkanten Fortsatt Sitt Resonemang kring Mr Ordförandes LoveLife.

Inte Nog Med Detta. Mr Ordförande Äter På Ett Sätt Som Ger Mig (LillPatton) Rysningar. Ni Vet- Han Är En Sådan Som Det Låter Om På Flera Meters Håll Då Han Äter. Och Han Slickar Matlådelock Och Stoppar Kniven In I Munnen Och Slickar Av Den- Vilket Är Något Förstår Ni Som Jag Fullständigt Avskyr- Dåligt BordsSkick.

Idag Har Dessa Två Herrar Retat Mina Nerver Till Vansinne. DessFör Innan Har De Gått PÅ Mina Nerver I Några Veckors Tid. Jag (LillPatton) Börjar Nu Få Nog. Jag (LillPatton) Har Inte Ens Berättat För Er Om Vad SideKick Nr Two, Och Hans Göranden Och Havanden Som Han Lyckats Med Idag Som Gjorde Mig Nästan Arg. Den JubelNollan Har Jag (LillPatton) För Mig Jag Döpt Till Mr PassiveAggressive Och Som Jag Har För Mig Jag Har Nämnt Här Tidigare.

Om Inte Annat Så Gör Jag Det Inom Någon Dag. Idag Insåg Jag Att Jag- LillPatton- Behöver Ett Eget Rum. Kanske T o m En Hel Avdelning Snart.

Det Är Ju Tur Man Har Bra Nerver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar