fredag 1 april 2011

Är Du ....... År!?


Var de två små söta flickor idag runt 20 års åldern Som Utropade detta till mig då jag berättade hur gammal jag är. Först hade jag informerat om att jag tvingar alla på The NutHouse- sedan några år tillbaka att säga - Om någon frågar- Att jag är 22 år. Nu insåg jag ju att jag inte kom undan med att verka vara 22 år- Så jag ökade på för något år sedan till att de skall säga att jag var 28 år.

Det gick hyfsat bra- men jag såg att en del av människorna i min omgivning liksom stannade till med blicken vid mig då jag nämnde denna siffra och de tittade lite granskande på mig- Vilket ar Obehagligt- Så då ökade jag på siffran till 32- och det har funkar bra de senaste åren.

"Du Ser INTE Ut Som 40- Och så är Du inte Så Tråkig Som De Gamla Kärringarna Är.."
Sade de Lite förläget och tittade på mig för att se om jag tog illa upp. Och berättade även att de tyckte jag var citat "Rolig.." Slut citat.

Detta kom sig av att jag idag talade jag om för dessa unga flickor att de skall ut och roa sig Massor under några år framöver och ha kul och njuta av livet satsa på sig själva-Och Bjussade Även på Lite Storys Från mina GlansDagar Som PartyPingla.

Och så sade jag "Tack Flickor..!" Och satte upp händerna i luften Och liksom hamrade med dem på en osynlig dörr- så som man gör då man vinner världscupen eller VM i fridrott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar