söndag 17 april 2011

Om Jag Hade Gift Mig


Vid 20 års Ålder Med Fanskapet Så Hade Jag Skiljt Mig Ifrån Honom Innan Min 26- års Dag Eller T o m Tidigare. Hade Jag Gift Mig Med PorrKungen Där i 25- års Åldern Så Hade Jag Skiljt Mig IFrån Honom Straxt Efter Min 30- års Dag Som Senast. Hade Jag Gift Mig Med Bonden Här För Något År Sedan (5) Så Hade Jag Skiljt Mig Ifrån Honom Straxt Innan Min 22 -års (40) Års Dag.

Det Är Både Bra Och Dåligt Att Ha SjälvInsikt Och Samtidigt Ha En Fantastiskt Förmåga Att Göra En KonsekvensAnalys Som Gäller OCh Ser Många År (Med Flera Alternativa Händelser) Framåt Bara På Några Sekunder Efter Att Ha Noterat Någonting Eller En Förnimmat En Känsla.

"Ibland Går Fantomen På Gatorna Som En Normal Människa.."
Brukar Jag (LillPatton) Säga Om Mig Själv Då Jag Är Väl MedVeten Om Min KänsloKyla Och Förmågan Att Läsa Av Situationer- Lägen Och Människor, Och Faktiskt Tycker Att Den Är Jobbig TillOchFrån Att Vara Begåvad Med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar