tisdag 6 april 2010

Hur Ser Jag Ut ?


Jo lite som Kurt Russsel kan man säga. Det har jag alltid fått höra att jag liknar honom. Tur att jag gillar hans skådespelartalanger, så jag pallar med att titta på rullar med honom (se han i "Flykten från New York" den gillar jag bäst). Sen är han väl mest känd för att vara Zuzammen med Goldie Hawn. Så jag borde göra som han gissningsvis. Välja en blond partner. Givetvis man. Eftersom jag inte tänder på kvinnor.

(Ville bara klargöra det eftersom jag faktiskt blev uppraggad av ett väldigt magert men vältränat stycke nere på gymmet idag. Som var Kvinna. Herregud. Jag höll på att dö och låtsades inte se. Jag måste kolla med en nära vän som är mera hemma på diagnostisera de som spelar i det laget så att säga, för att kolla om jag har rätt eller bara led av vätskebrist).

AnyHo.... Var var jag? jo, en Blond manlig partner skulle jag ha.Som andra kanske uppfattar som lite korkad/tyst/blyg (alltså min totala motsats sa hon ödmjukt) MEN som egentligen är Very Smart och som gillar att ta hand om mig och som jag gillar tar hand om mig. Inte minst att han sköter min disk. Kärlek för evigt lovar jag då.

På tal om syn- Idag har jag beställt nya glasögon. På nätet. Har varit hos optiker först för att få ett recept så man får rätta skärpan på det som man beställer. Billigt som den. Tänk innan avregleringen då man fick betala 5000 kronor för ett par brillor, och då hade man inga direkta alvarliga synfel. Två par har jag beställt idag. Till en summa så billig att jag nästan skäms. Det är kvalite på brillorna, så det är inga SkitSlitOchSläng brillor jag har skaffat. Det kan ni skriva upp.

Kan inte berätta vilka färger jag beställde på mina brillor, för då skulle folk känna igen mig ute på byn, men jag kan säga så här mycket, att runda glasögon blev det inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar