söndag 24 april 2011

I Någon Veckas Tid


Iaf En Sådär Tre Fyra Veckor Tror Jag- Så Har Jag Haft Känslan Av Att Någon varit Runt Mig Då Jag Sover För Att Sedan Ta Sats Och Hoppat I Min Säng... Och DärNågonGång Emellan Försökt Strypa Mig. Notera-Försökt Strypa Mig- Jag Har Alltid Vaknat Till Innan Alla Fingrarna Är Runt Min Hals.

Jag Har Alltså Där Vaknat Till- Ibland Av "Studsen" I Min Säng - Ibland Av Att Någon Försöker Strypa Mig. Jag Har Då Rest Mig Upp OCh Liksom Vevat Med Armen Och Samtidigt Tittat Ilskt Ut i Luften Med Onda Ögat Till Den/Det/Vad Det Nu Var Som Väckte Mig.

I Förra Veckan Började Det Helt Plötsligt Komma SmåSmåSmåSnabbaIrriterande Ryckningar Och Darrningar (På Dagtid Lite Då Och Då) Under Mitt Vänstra Öga- Så Där JätteObehagligt Är Det Då Man Känner Hur Huden OCh Nerverna Liksom Lever Sitt Eget Liv Där Under Ögat. Jag Har DÅ Lagt Ett Eller Flera Av Mina Fingrar På Det Bultande Området och Mumlat En VäldigtMassaFulaOrdOchSvordomar. För Jag Vet Vad Som Försigår:

Min Kropp Reagerar På Detta Sjuka Som Tillåts Ske På The NutHouse- Och Som Faktist De Senaste Veckorna Varit Riktigt Jävla Stört. Ni Minns Hur Jag Berättade Om Han LillFyllo Som Kladdade På En Ung Tjej. DärEfter Har Han Och Hans OerHörtStörda Vapendragare VildaCellenEllen Och Brutus Tillåts Hålla På Med Saker Och Ting Så Att Jag (LillPatton) Och Mina SundaVettiga Kollegor Och MedArbetare- Häpnar.

Givetvis Finns Det Flera Än Jag (LillPatton) Som Reagerat På Det Sjuka Som Sker- Men De HAr Är Mest Varit Kärringarna (vissa av mina manliga kollegor) Som Då Klagar Och Inget GÖR Åt Saken. Det Har Hänt Tidigare i The NutHouses Historia Att Dessa Kärringar Klagat Då Det Varit Åt Helvete Med Saker Och Ting (Som De Tyckt) Men De Har Då Aldrig KLivit Upp Och Tagit Ansvar och Agerat Och Kanske T o m .... Hjälpt Mig (LillPatton) i Min Strid Och Kampf Som Varit. Men Det Vågade De Inte- För Den Var På Riktigt Och Inte På Låtsas. Så Där Och Då Tappade Jag All Respekt För Dem. YnkRyggar Klarar Jag Mig Utan Och Använder På Annat Sätt.

En av Kärringarna Jag Här Omnämner Här Faktiskt Tidigare Använt Sig Av VildaCellenEllen För Att Springa Hans Skitiga Ärenden- Så Jag (LillPatton) Föraktar Duktigt Just Denna Kärring- Eftersom Jag (LillPatton) Vet Att Just Denna Kärring Kan- Om Han Bara Vill.

Jag (LillPatton)Har Bevisligen Så Pass Mycket UnderTryckt Frustration I Mig Eftersom Som Ingen Gör Någonting Åt Detta Störda. Men- Jag (LillPatton)Har TaGIT Ett Beslut Som Är Detta: Låt Det Hela Gå Åt PipSvängen PÅ Riktigt. Låt De Stora JubelIdioterna Och Pajasarna (VGurra And Co) Tråda I Detta Som Deras Skapelse Kommer Att Landa I.

Gjorde Lite Efterforskning- Det var Ju Ändå 100 År Sedan jag Knegade I Vården Och Jag Vill Ha Koll På Mina Nerver.

(Läs Om Stypning HÄR)

(Och om Boken jag har som bild HÄR)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar