måndag 25 april 2011

För Då Gör Jag Oftast TvärtOm


Om Det Inte Gäller Teknik Vill Säga- För Då Lyder Jag. Eller Lyder- Jag Rör Inte Makapärerna Förrens Någon Mera Begåvad Människa Kommer Och Reder Upp Oredan Åt Mig. Någonting Annat Jag Kan Delge Om Mig Själv Är att Jag Inte Gillar Att Gå På Bio. Är Inte Heller Så Där JätteFörtjust I Att Se På Film (hyr) Hemma.

Det Stressar Mig Av Någon Anledning Och Jag Kan Inte Koppla Av. Är Jag Själv- Så SnabbSpolar Jag- Och Vid De Tillfällen Jag Har Haft Filmer Hyrda Hemma Har Varit Med Mina Boys Som Jag Haft Lite Till Och Från I Mitt Liv Så Har Jag Slocknat Av Tristess Eller Utmattning (Speciellt om det varit Fredag)I Soffan(om det inte är en BRA Mord/DeckarRulle Som Jag Gillar Vill Säga). Mina Boys Har Envisats Med Att Gilla: BåtFilmer- Sådana Dära SvartVita JätteBoooring Rullar- Eller Bara Rena SkitPangPangRullar- Eller TråkHumor Som Jag Finner JätteTrisT.

Anledningen Till Att Jag Inte Gillar Att Gå På Bio Är Att Jag I Min Ungdom Inte Gjorde Annat Än Att Gå På Bio På Helgerna- Det Fanns Liksom Inget Att Göra Annars. Så Vi Stack In Till Stan I Gäng- Och Gick På Bio. (Jag Var En Skötsam Flicka Som Ni Hör). För Festade Gjorde Vi Bara Ute I HemFörorten Av Någon Anledning.

Senaste Filmer Jag Såg På Bio Sm Jag Kommer Ihåg- Var Filmen "Seven". Det Gick 1997 Eller Något Har Jag För Mig.

Jag Kan Ha Sett "Män Som Hatar Kvinnor" På Bio Efter Detta- Men Det Har Jag Glömt I Så Fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar