torsdag 21 april 2011

Ordet OomKullRunkeligt


Och En Hel Del Andra Gamla Ord Som Ingen Använder NuförTiden Gillar Jag Skarpt. Häromdagen Infogade Jag Detta Ord I Så Många Meningar Som Möjligt Till Omgivningens Stora Förvåning. Ordet Används Inte Så Mycket Idag Tyvärr. Det Är Svårt Att Säga Ordet Då Man Är Nykter Utan Att Dra På SmilBanden Och En Del Människor Tror Man Stöter På Dem. Så Jag Rekomenderar Även Ett Försök Då Ni Är Lite På PickaLurven Att Uttala Ordet Rätt.

En Del av Min Omgivning Tycker Att Jag Är lite Besatt - T o m Lite Anal I Mitt Beteende Hintas Det Om- Gällande Svenska Språket och Dess Ord. Jag Är Petig Gällande Hur Man Gör En MeningsUppbyggnad Och Satsindelning Rätt. Lilla Jag Är Kraftigt Allergisk Mot Särskrivning Av Ord Och Hjälper Gladeligen Personer Som Glömmer Att Första Bokstaven I En Ny Mening Skall Börja Med Stor Bokstav. (Såsom Man Även Gör Med En Persons Tilltalsnamn- Stad- Ett Land osv).

Att Jag Här i The NutHouse Ibland Växlar mellan Versaler och Gemener i Orden lite titt som Tätt- Det beror Mest på Att jag Tycker att det ser Stiligt ut. Och Från Början vare det Tänkt att alla Inlägg med rubriken "DårHuset" .. Skulle Se Sådana Ut. Och För Att Jag Inte Skulle Vara Så LättIdentifierad- Eftersom De Som Knegar Med Mig Känner Till Dessa Mina Svagheter Gällande SvenskaSpråket PÅ Skrft.

Jag Skriver Oftast Lite Slarvfel också Då Jag Väl Efter Några Timmar Finner EnsamTiden Att Kunna Gå igenom min Text. Så SÅ Helt Besatt Är Jag Inte. Jag Har Bråttom För Det Mesta Så Ser Ni En Massa StavFel= LillPatton Is At Work Och Får En Kraftig Allergisk Rektion Senare Då Jag (LillPatton) Väl Sedan Ser Och Finner Sina Stavfel Och Syftningsfel I Sin Text..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar