måndag 25 april 2011

För Att Inte Säga Hungrig

Och har ont i Fötter- Rygg- Svank samt Arsle. Allt är med andra ord som det skall som jag fick lära mig efter sista promenaden.

Jag har en "SportsTracker" Ii mina Mobiler) som Kollegan fixat till mig. Var på väg lägga upp den bilden här on The Nuthouse Blogg- men då skulle ni få se vart någonstans Mina Hoods är, Och det kan jag inte bjuda på tyvärr.

Och så råkade jag radera min förra walk som jag sparat så duktigt och skickade till Kollegan så Kollegan skulle få se att jag faktiskt vet hur man gör då man använder den (synd bara den inte är idiotsäker eftersom jag raderade grejor).

Man kan ha som en Sportstracker Dagbok över alla ens aktiviteter (om jag fattat rätt) och så ser man allt. Kartan på vart man har gått- Kilometer- Kalorier som Brännts- I vilken fart man gått - och en massa andra grejor som jag inte förstår ett Jota av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar