onsdag 27 april 2011

Idag Den 27 e April- Är Det Ingen Vanlig


Dag- För Ty Idag Firas Min TvåÅrigaDag Som RökFri. Vilket Jag Förtfarande Finner Helt Galet- Att Jag Är RökFri. Hurra För Mig Vad Jag Är Bra. Det Var inte Lätt Alls I Början. Och Detta -Tack Och Lov Så Dokumenterade Jag Till OmVärlden, Och Mig Själv Den Våren Där År 2009 Då Jag Även Startade Denna The NutHouseBlogg För Att Få ha Ett Ställe Att Få Skriva Av Mig.

Och Så Här Såg Det Ut Förra Året.

Jag Måste Säga Att Jag Är Sjukt Imponerad AV Mig Själv Som Lyckades Med Detta.

(Jag Skulle Lägga Ut Denna Detta HyllningsInlägg Till Mig Själv IMorgon -Men Lyckades Av Någon Märklig Anledning Inte Med Detta Utan Kom åt Någon Knapp Som Publicerar Detta Nu Tisdag 26e klockan 20Någonting- Fast Jag Beordrat Maskinen Att Lägga Ut Den En Viss TidPunkt Manana).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar