torsdag 21 april 2011

Nu Är Det Vår För


Jag Har Idag AttackNyst. Det Gör Jag Bara (som jag redan berättat om TreHundra gånger Vad det känns Som) Vid de Tillfällen Då Jag Är Pangförkyld Eller Då Någon/Några Snackar Mycket Om En (Mig Alltså)Så Att Kroppen På Något Vänster Känner Av Detta (Fråga Mig Inte Hur Jag Har Inte En Aning Och Tror Egentligen Inte På Sådant Här Tjafs Men Jag Har Blivit Itutad Detta Sen Tidig Barndom Och Då Liksom Är Man HjärnTvättad).

Eftersom Jag -Vad Jag Vet- Inte Är Sjuk Så Kom Jag Plötsligt På Vad Det Är För Någonting Som Stör. Pollen! För Tusan- Jag Är Ju Lite PollenAllergisk. Ögonen Rinner Och Näsan Med Då Jag Är Runt Vissa Grejor Som Börjar Blomma Nu På Våren. Och Så Fick Jag Nu Förklaringen Till Varför Jag Gått Och Kliat Och Dragit I Min Näsa Som Värsta KolaTorsken I Några Dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar