onsdag 27 april 2011

Jag Tror Att Min Bok Med Samma Titel


Skulle Vara Bra Mycket Mera Underhållande. Jag Tror Faktiskt Det. De Är Säkerligen Dessa Damerna Som Skivit Den Här Boken Som Jag Har Som Bild Här Ovan, Både Välformulerade Och Underhållande Och Kommer Med Bra Handfasta Tips Antagligen i Boken. Något Som Jag Antagligen Skulle Ha Stor Nytta Av När Jag Tänker Efter.

Men Jag Överdriver Inte När Jag Säger Att Min Bok- Om Jag Nu Skrev En Bok Med Liknande Titel Som Denna- Skulle Vara MycketMera Intressant Och Underhållande Samt InneHållande En Hel Del SexualUpplysning Och Tips Om Hur Man Läser Mellan Rader Både I Text Samt Då Hur Man "Läser Av Någon" Som Jag Är Så Bra På Att Göra- Om Man Har En RAdar Som Är Med En. Min Har Ju varit Lite Ute Och SneSeglat Ett Tag Som Ni Vet.

Jag Skulle Efter Denna SuccéBokFörsäljning Skaffa Mig Frågespalter I Någon Kvällstidninga Samt Veckotidning Där Jag Skulle Ge Inte Bara DejtingTips Utan Aven BrutalTerapiAdvice Samt- EfterSom Jag Känner Mig Själv Så Pass Bra- Be Folk Fara Och Flyga.Och En Hel Del Skulle Få Inside Tips Om Hur Man Gör Fär Att Ta Sig Själv Av Daga.

Så Att Säga HandFasta Tips Gällande Allt Inte Bara The LoveLife. Eller Vad Yrar Jag OM. Jag Kan Bara Ge HandFasta Tips Och Raka Besked.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar