onsdag 13 april 2011

Jag Har Blivit Inbjuden


Till En Kyrka. Och En FriReliglös Sådan. Ni Förstår Att Jag Tackade Tyst Mina Föräldrar För Min Goda GenBank Då Jag Höll Masken Och Sade "Tack Så Mycket.." Då Jag Fick Höra att jag var JätteVälkommen Av Denna Väldigt Trevliga Artiga Människa Dit Till Kyrkan Under Påsk.

Jag Skall Inte In I En Sådan Kyka- ÖverHuvudTaget- Eftersom Min BrutalTerapiDoiminanta Sida Kommer Att Få Spatt Och Kraftigt Framkalla Nästan Ett EpaAnfall Om Jag Måste Vara På Ett Sådant Ställe Där De Talar I Tungor Och Tackar Någon Herre Som Inte Existerar För Livet.

Jag Som Är Så Väldigt Dominant Och Karismatisk Skulle Sopa Banan Med Deras Pastor Om Jag Gick Upp Och Drog En LillPattonPredikan. Jag kan Hålla Låda Och Ta En Publik Ska Ni Veta. Jag Kommer MåHåHända Dra En Aning Manipulation Av Dem De Religiösa I Publiken (Hallå- För Tusiken- Man Kan Dilla I Dem Vad Som Helst).

Först Ska Vi Införa Kvinnliga Pastorer- För Det Har De Garanterat Inte. Det Är Väl Än Så Länge Bara Hon Dåren I KnutBy Som Existerar Tror Jag. Men Vad Vet Jag. Är Ju Inte Religiös. Eller FriReligiös.

För En Sekund Där- Undrade Jag Om Människan Tyckte att Min Själ Var I Behov Av Vård Då Jag Blev Inbjuden- Och Skrattade Gott., För Det Inte Direkt Vad Folk Brukar Tycka Då De Träffar Mig.

För Om De Inte Gillar Mig Brukar De Istället Önska Mig Dit Pepparn Växer.

Om Inte Annat Så Vill De Att Jag Ska Möta Jesus Och Hans Far- På Ett helt Annat Sätt.

2 kommentarer:

  1. Om du skulle sitta i en kyrka;
    Då skulle du, artigt, sitta ner. Inledningsvis skulle du vara artig mot inbjudaren som förmodligen sitter bredvid. Han/hon skulle förmodligen småviska och informera om alla trevliga människor, runtomkring, och deras yrke. Du nickar och viskar tillbaka; -jaha, men va roligt! När predikanten intar scenen, småviskandet avtar, det blir tyst, då sätter du på analys-förmågan i dig. Den är egentligen aldrig av, bara nedskruvad till minimum under väl valda tider på dygnet. Efter tredje "halleluja" och fjärde "herren, gud vår skapare" som ekar från bänkarna, där nånstans, skulle du resa dig upp och skrika; -VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ EEEER????? Sen skulle du nämna ord som "jagsvag", "förebild" och "självförtroende". Efter monologen rycker du tag i väskan, går ut från bänkraden utan hänsyn om andras knän och mumlar idiotjävlar.
    Jag känner dig!

    SvaraRadera
  2. HaHaHaHaHaHaHaHaHaHa... :-)

    Jag Skrattade Så Jag Nästan Ramla Ner På Golvet Här. Det Må Jag Säga Var En Riktigt Klockren Målande Beskrivning Av Mig!

    SvaraRadera