onsdag 27 april 2011

Minns Ni Detta Jag Sade


Om att mitt minne börjar krackelera. KäreNågon jag minns knappt hur jag kom in innanför min ytterdörr eller vad jag gjorde för 2 minuter sedan. Märkligt nog gäller detta mest på min privata tid. På Kneget funkar jag ännu- fast jag glömmer saker jag skulle berätta (om det har med privata delen av livet att göra).

Jag har antagligen för mycket jobb i skallen. Det är NEJBra som jag brukar säga. Vad är detta för fasoner. Och det skulle väl vara typiskt om jag ramlar ihop nu av att min skalle är som ett VidBränt Ägg. Nu när jag Äntligen har det (Nä nu ljuger jag lite. Men jämfört med hur det har varit för mig tidigare så har jag det) Harmoniskt nu.

Så vad är det för jävla sätt att skallen ska ramla ihop som mos. "Håll ut Kvinna..." Sade jag till mig själv häromdagen. Till Semestern är det bara 8 veckor kvar. Cirkus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar